Lista ulubionych campingów
Rodzina w ich kwaterze Roan.

Mam pytanie dotyczące

Przed dokonaniem rezerwacji

Jak zarezerwować preferowane stanowisko na campingu?

Jeśli chciałbyś zarezerwować swoje ulubione miejsce na campingu, zalecamy wybranie preferowanego stanowiska w sekcji "dodatki" podczas dokonywania rezerwacji. Jeżeli rezerwację masz już zrobioną, istnieje możliwość dodania preferowanego stanowiska w panelu "Mój Roan" na naszej stronie internetowej. Jeżeli potrzebujesz pomocy przy rezerwacji, pracownicy naszego biura są do Twojej dyspozycji. Skontaktuj się z nami poprzez czat, mailowo lub telefonicznie.

Czy mogę zrobić wstępną rezerwację?

Nie, niestety nie mamy takiej opcji. W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy z naszym biurem.

Czy w Roan przyjazdy są możliwe tylko w soboty?

W firmie Roan przyjazdy i wyjazdy na wielu campingach są możliwe w soboty, poniedziałki, wtorki i czwartki. Dni przyjazdu i wyjazdu mogą różnić się w zależności od campingu. Na stronie wybranego campingu w cenniku możesz łatwo sprawdzić możliwe dni przyjazdu i wyjazdu. Przez cały sezon minimalna długość pobytu to 2 noce. Dla rezerwacji rozpoczynających się w czwartek minimalna długość pobytu to 4 noce. Dotyczy to wszystkich campingów.

Do 15 grudnia na camping Marvilla Parks Kaatsheuvel można przyjeżdżać i wyjeżdżać również w niedziele.

Jakich dodatkowych opłat należy się spodziewać po przyjeździe na camping?

Po przyjeździe na camping pobierany jest podatek turystyczny. Wynosi on od 0,50 do 1 EUR za osobę za dzień. Dzieci zazwyczaj - za darmo lub za pół ceny.

Na niektórych campingach w Chorwacji (m.in. Vestar, Polari, Krk, Amadria Park Camping Trogir i Zaton Holiday Resort) należy uiścić tzw. opłatę rejestracyjną w wysokości +/- 1 EUR za osobę (za cały pobyt, nie za dzień). Dodatkowe opłaty mogą być także naliczane w Holandii. 

Niektóre campingi pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z różnych udogodnień, takich jak basen lub parking. W takim przypadku opłaty te są wyraźnie opisane na naszej stronie internetowej w informacjach o danym campingu.

W tym sezonie nie pobieramy kaucji za sprzątanie i zakwaterowanie w formie gotówkowej. Po przyjedzie na camping otrzymasz od naszych pracowników formularz polecenia zapłaty SEPA, który należy wypełnić. Jeśli w dniu wyjazdu zostawisz zakwaterowanie czyste, dokładnie posprzątane i bez uszkodzeń, otrzymasz wypełniony wcześniej formularz z powrotem bez pobierania przez nas jakiejkolwiek kwoty. W razie potrzeby nasz personel zapewni bezpłatne środki czyszczące. W przypadku wyjazdu przed godziną 7:00, po sprawdzeniu przez naszych pracowników czy zakwaterowanie zostawiliście czyste, dokładnie posprzątane i bez uszkodzeń, wypełniony formularz SEPA zostanie zniszczony. Jeśli w dniu wyjazdu grill nie będzie wyczyszczony to w takim przypadku będziemy zmuszeni pobrać opłatę w wyskości 25 EUR.

Czasami konieczne może być również wniesienie depozytu za korzystanie z basenów lub za kartę do bramy wjazdowej.

Czy istnieje możliwość wykupienia usługi sprzątania końcowego?

Oczywiście, na wielu naszych campingach obowiązuje obligatoryjna opłata za sprzątanie końcowe, a na niektórych istnieje możliwość wykupienia usługi sprzątania końcowego. Więcej informacji na temat sprzątania końcowego można znaleźć tutaj.

Czy mogę zgłosić swoje preferencje odnośnie położenia zakwaterowania?

Nasz personel dołoży wszelkich starań, aby uwzględnić Twoje preferencje dotyczące położenia zakwaterowania (np. w cieniu, jak najbliżej basenów itp.). Nie wiąże się to z żadnymi opłatami. Jednak nigdy nie możemy zagwarantować spełnienia Twojej prośby.

Wyjątek stanowią dodatkowo płatne preferencje typu "zakwaterowania sąsiadujące” i "gwarancja stanowiska". Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie będą one możliwe do spełnienia, zostaniesz o tym poinformowany wcześniej.

Czy w firmie Roan pobierana jest opłata rezerwacyjna?

W naszej firmie opłata rezerwacyjna nie jest pobierana.

W jaki sposób można dokonać rezerwacji?

Rezerwacji możesz dokonać online na naszej stronie internetowej lub kontaktując się z nami (czat, email, telefon). Po przejściu całego procesu rezerwacji otrzymasz e-mail z potwierdzeniem. Po jego otrzymaniu rezerwacja jest potwierdzona i należy dokonać pierwszej wpłaty we wskazanym terminie.

Dlaczego dokonując rezerwacji muszę opłacić składkę konsumencką SGR w wysokości 10 euro?

Od 1 lutego 2021 r. SGR wprowadził obowiązkową składkę dla jej członków w wysokości 10 EUR od rezerwacji. Kwota ta zostanie pobrana przez Roan Luxury Camping Holidays od każdej rezerwacji i przekazana do SGR.

Roan Luxury Camping Holidays jest członkiem SGR, co oznacza całkowite zabezpieczenie zapłaconej kwoty. Niniejsza gwarancja oznacza, że klient ma pewność, iż wpłacone przez niego pieniądze na poczet rezerwacji zostaną zwrócone, jeśli druga strona nie będzie w stanie zrealizować uzgodnionego świadczenia z powodu niewypłacalności firmy.

Składka konsumencka SGR (dawniej składka SGR) została zniesiona w 1999 roku. W tym czasie SGR zgromadził wystarczające środki na wypłatę odszkodowań dla wszystkich klientów, którzy ponieśli straty w wyniku upadłości biur podróży. W związku z pandemią Covid-19 SGR spodziewa się, że w przyszłości większa liczba biur może ubiegać się o wypłaty z tytułu gwarancji spowodowanej niewypłacalnością finansową. Dlatego też, w celu zapewnienia możliwości wywiązania się z zobowiązania gwarancyjnego, opłata ta została ponownie wprowadzona.

Jakie dodatki mogę zarezerwować?

Pomyśleliśmy o wszystkim. Za naszym pośrednictwem możesz zarezerwować następujące rzeczy: komplety pościeli, ręczniki kąpielowe i plażowe, maty łazienkowe, łóżeczko turystyczne, wysokie krzesełko do karmienia, wózek spacerowy, barierkę ochronną do łóżka, drewniany wózek do ciągnięcia, gwarancję zakwaterowania sąsiadującego, preferowane stanowisko oraz pobyt swojego zwierzaka.

Jakie zasady obowiązują na basenach?

Na niektórych basenach, zwłaszcza we Włoszech, należy zawsze nosić czepek. Niektóre campingi we Francji nie zezwalają na szorty kąpielowe - wymagają od mężczyzn i chłopców noszenia dopasowanych kąpielówek. Sprawdź zakładkę "Atrakcje wodne i plaża" na stronie wybranego campingu, aby zobaczyć, jaki rodzaj strojów kąpielowych jest dozwolony. Należy pamiętać, że baseny na niektórych campingach są zamknięte na czas sjesty (zazwyczaj od 13:00 do 15:00).

Jaka jest różnica pomiędzy mobile home'em Premium Plus Lounge 3 sypialnie a Premium Lounge 3 sypialnie?

Każdy z tych mobile home'ów ma 3 sypialnie, wyposażony jest w klimatyzację, taras z wygodną sofą, może pomieścić do 7 osób i ma powierzchnię 35 m2. Sprzątanie końcowe jest już wliczone w cenę Premium Plus Lounge 3 sypialnie! Domki różnią się układem pomieszczeń i wyglądem zewnętrznym. Premium Plus Lounge 3 sypialnie posiada kuchnię znajdującą się w przedniej części domku oraz duże przesuwne drzwi prowadzące na taras. Natomiast w Premium Lounge kuchnia znajduje się w tylnej części domku i na taras wychodzi się przez francuskie drzwi. W Premium Lounge znajduje się oddzielna jadalnia i część dzienna, a w Premium Plus Lounge jadalnia i część dzienna są ze sobą połączone. Fasada domku Premium Plus Lounge 3 sypialnie ma wygląd imitujący kamień.

Czy mogę wykupić ubezpieczenie od kosztów rezygnacji?

Dzięki współpracy z firmą ERGO, już teraz umożliwiamy wszystkim naszym Klientom, którzy zarezerwowali wakacje z firmą Roan, zakup ubezpieczenia w prosty i wygodny sposób online! 

Szczegóły znajdują się: TUTAJ >>>

Czy mogę zarezerwować konkretne stanowisko na campingu?

Wykupując gwarancję wybranego stanowiska macie pewność, że rezerwujecie zakwaterowanie położone w miejscu, które sami wybraliście. Na stronie danego campingu można sprawdzić czy taka opcja jest dostępna. Nie ma możliwości połączenia tej gwarancji z gwarancją zakwaterowania sąsiadującego.

Gdzie można znaleźć mapę danego campingu?

Mapę campingu wraz z zaznaczonym położeniem naszych zakwaterowań można znaleźć na stronie danego campingu klikając na "Zobacz mapę campingu".

Klikając natomiast na "Zobacz lokalizację campingu na mapie" na Google Maps można zobaczyć, gdzie znajduje się dany camping, a także pobliskie miejscowości, restauracje i ciekawe miejsca warte zobaczenia!

Co jest wliczone w koszty zakwaterowania?

Cena wynajmu zakwaterowania obejmuje: wynajem zakwaterowania, gaz, wodę, prąd, opłaty za parcelę, podatek VAT za pobyt do 4 osób. Za 5, 6, 7 i 8  osobę pobierana jest dodatkowa opłata. Cena nie obejmuje składki SGR w wysokości 47 PLN. Podatek turystyczny nie jest wliczony w cenę. Opłatę należy uiścić na miejscu lub podczas dokonywania rezerwacji.

Czy udogodnienia na campingach są zawsze dostępne?

Zwłaszcza poza sezonem należy pamiętać, że udogodnienia takie jak baseny, animacje czy restauracja mogą już nie być dostępne. Czasami właściciele campingów mogą zdecydować o otwarciu niektórych obiektów później lub zamknięciu wcześniej. Dokładamy wszelkich starań, aby podać prawidłowe daty otwarcia, ale nie bierzemy odpowiedzialności za ewentualne nieścisłości.

Czy grillowanie jest wszędzie dozwolone?

Prawie wszystkie nasze campingi są wyposażone w sprzęt do grillowania. Jeśli dozwolone jest używanie węgla, przy Twoim miejscu zakwaterowania znajdziesz darmowy grill węglowy. Jednakże, jeśli użycie węgla jest zakazane, ale dozwolony jest gaz, zapewniamy darmowy grill gazowy (wraz z butlą gazową). Niektóre campingi mają wspólną strefę do grillowania, a inne nie pozwalają na grillowanie ze względu na ryzyko suszy. W takim przypadku, w większości przypadków, przy Twoim zakwaterowaniu znajdziesz elektryczną płytę grillową. Na stronach poszczególnych campingów znajdziesz informację o rodzaju i dostępności grilli na wybranym campingu.

Czy pobierana jest dodatkowa opłata za więcej niż 4 osoby?

Wszystkie ceny podane na naszej stronie internetowej dotyczą 4 osób. W przypadku 5. osoby obowiązuje dopłata w wysokości 5 € za noc, w przypadku 6. osoby dopłata w wysokości 6 € za noc, a w przypadku 7. i 8 osoby dopłata w wysokości 7 € za noc.

Uwaga! Na campingach Bijela Uvala i Zelena Laguna obowiązuje dopłata w wysokości 8 € za noc dla 6. osoby. Na campingach Bijela Uvala, Zelena Laguna, Mediterraneo i La Pierre Verte obowiązuje dopłata w wysokości 10 € za noc za 7. osobę.

Na campingu Marina di Venezia obowiązuje dopłata w wysokości 12 € za noc za 7. osobę.
Na campingu Pra delle Torri dopłata za 6. osobę musi zostać uiszczona na miejscu. Wysokość tej dopłaty jest różna.
Na campingu Pra delle Torri dzieci w wieku do 2 lat są bezpłatne, a dzieci w wieku od 3 lat i dorośli uiszczają dodatkową opłatę w wysokości od 15 € do 28 € za noc, w zależności od zarezerwowanego okresu.

Czy Roan akceptuje zwierzęta?

Zwierzęta są dozwolone tylko w naszych namiotach Holiday oraz namiotach typu Lodge (nie na wszystkich campingach). Koszt pobytu zwierzęcia to 9 euro za noc. Musisz zawsze zgłosić podczas dokonywania rezerwacji, że zwierzę będzie podróżować z Tobą. Opłaty za zwierzęta na campingu Le Capanne należy uregulować na miejscu.

Czy w Roan możemy zarezerwować zakwaterowania obok siebie?

Jeśli wybieracie się na wakacje z drugą rodziną bądź ze znajomymi, za dodatkową opłatą, Roan Holidays oferuje gwarancję zakwaterowania sąsiadującego. Warunkiem wykupienia tej opcji jest zarezerwowanie tego samego typu zakwaterowania w dokładnie tym samym terminie. Opłata pobierana jest od każdej rezerwacji (maksymalnie gwarancja ta może dotyczyć 3 zakwaterowań). Należy pamiętać, iż “zakwaterowania sąsiadujące” oznacza położenie zakwaterowań obok siebie, naprzeciw siebie, tyłem do siebie lub przeciwlegle do siebie itp. Innymi słowy, nie powinno być żadnego zakwaterowania pomiędzy Państwem i drugą rodziną. W wyjątkowych przypadkach możemy nie być w stanie spełnić tej gwarancji. W takiej sytuacji otrzymasz do 120 € zwrotu za każde zakwaterowanie. Preferencja ta dostępna jest tylko na wybranych campingach. Jeśli możliwe jest wykupienie gwarancji wybranego stanowiska to gwarancja zakwaterowania sąsiadującego w takim przypadku nie obowiązuje.

Gwarancję wybranego stanowiska można zarezerwować najpóźniej do 1 dnia przed rozpoczęciem pobytu i nie można jej wykupić w połączeniu z gwarancją zakwaterowania sąsiadującego.

Informacje o podatku turystycznym

Podatek turystyczny należy uiścić podczas rezerwacji lub po przybyciu na camping. Po przyjeździe należy uiścić opłatę w recepcji kecampingu lub u naszych pracowników. W niektórych przypadkach pobyt małych dzieci jest bezpłatny. Niektóre campingi wymagają oddania paszportu w recepcji głównej, który zostanie zwrócony po opłaceniu podatku turystycznego lub przy wyjeździe. Na wielu campingach podatek turystyczny i opłatę rejestracyjną uiszcza się w momencie dokonywania rezerwacji. Jeśli nie dotyczy to Twojej rezerwacji, należy zapłacić podatek turystyczny na miejscu po przyjeździe.
Wskazówka: wiele campingów akceptuje również kartę campingową zamiast paszportu.

Jaka jest różnica pomiędzy gwarancją zakwaterowania sąsiadującego a gwarancją wybranego stanowiska?

Jeśli wybieracie się na wakacje z drugą rodziną bądź ze znajomymi, za dodatkową opłatą, Roan Holidays oferuje gwarancję zakwaterowania sąsiadującego. Warunkiem wykupienia tej opcji jest zarezerwowanie tego samego typu zakwaterowania w dokładnie tym samym terminie. Opłata pobierana jest od każdej rezerwacji (maksymalnie gwarancja ta może dotyczyć 3 zakwaterowań). Należy pamiętać, iż “zakwaterowania sąsiadujące” oznacza położenie zakwaterowań obok siebie, naprzeciw siebie, tyłem do siebie lub przeciwlegle do siebie itp. Nie wybieracie sami stanowiska, nasz personel na campingu robi to za Was.

Wykupując gwarancję wybranego stanowiska, macie pewność, że rezerwujecie zakwaterowanie położone w miejscu, które sami wybraliście. Na stronie danego campingu można sprawdzić czy taka opcja jest dostępna. Nie ma możliwości połączenia gwarancji wybranego stanowiska z gwarancją zakwaterowania sąsiadującego.

Co oznacza gwarancja zwrotu pieniędzy?

Jeżeli Twoje wakacje nie będą mogły odbyć się z powodu konieczności odbycia obowiązkowej kwarantanny w kraju docelowym lub po powrocie do Twojego kraju, gwarantujemy, że w ciągu 10 dni roboczych otrzymasz zwrot pełnej wpłaconej nam kwoty. Oczywiście, możesz również zdecydować się na zmianę miejsca wakacji. Gwarancja ta dotyczy rezerwacji zrobionych przez cały sezon.

Gwarancja zwrotu pieniędzy nie ma zastosowania, jeżeli odbycie obowiązkowej kwarantanny jest spowodowane brakiem szczepienia Twoim lub osób, z którymi podróżujesz.

Nie będziemy prosić o dokumentację medyczną, więc jeśli podróżujesz do miejsca z wymogiem kwarantanny dla osób niezaszczepionych, nie będziemy w stanie tego zweryfikować i nie będziesz mógł skorzystać z Gwarancji zwrotu pieniędzy. To samo dotyczy osób zaszczepionych jeśli chodzi o dokumentację medyczną.  Jeżeli miejsce, do którego podróżujesz wskazuje na wymóg kwarantanny na poziomie krajowym, niezależnie od statusu szczepienia, jest to dla nas wymierne i będziesz uprawniony do skorzystania z Gwarancji zwrotu pieniędzy."

Czy za krótki pobyt obowiązuje dodatkowa opłata?

Za krótkie pobyty naliczana jest dodatkowa opłata zależna od długości pobytu oraz rodzaju zakwaterowania. Opłaty te są już uwzględnione w całkowitej cenie podanej podczas rezerwacji.

Kiedy masz już rezerwację

Podczas dokonywania płatności online pojawia się komunikat o błędzie?

Jeśli podczas dokonywania płatności pojawi się komunikat o błędzie, pomocne mogą być poniższe rozwiązania:

  1. Spróbuj otworzyć Mój Roan w innej przeglądarce (takiej jak Google Chrome/Microsoft Edge).
  2. Spróbuj otworzyć Mój Roan na innym urządzeniu (laptop/komputer stacjonarny/telefon/tablet).
  3. Spróbuj ponownie za 4 godziny.

Jeśli po wypróbowaniu powyższych rozwiązań nadal występują problemy, prosimy o kontakt z naszym biurem.

Czy mogę anulować / częściowo anulować moją rezerwację?

Rezerwację na sezon 2025 można anulować bezpłatnie do 31 stycznia 2025 r. Wpłacona pierwsza wpłata zostanie wtedy zwrócona na Twoje konto (oprócz obowiązkowej opłaty SGR w wysokości 10 euro). Jeśli zrezygnujesz po tym terminie, naliczona zostanie opłata za całkowite / częściowe anulowanie rezerwacji (patrz Zasady i Warunki rezerwacji). Jeśli zdecydujesz się anulować część rezerwacji, będziesz musiał uiścić opłatę za anulowane noce. System rezerwacji Roan jest skonfigurowany w sposób zapewniający jak najbardziej efektywną sprzedaż, co oznacza, iż nie zawsze istnieje możliwość skrócenia lub wydłużenia pobytu. W przypadku konieczności odwołania całej podróży, prosimy o poinformowanie nas o tym na piśmie wysyłając do nas wiadomość e-mail z Twoimi danymi.

Jak mogę dokonać płatności?

Płatności za wakacje można dokonać za pomocą karty lub tradycyjnego przelewu bankowego. 

W jakim terminie muszę wpłacić pierwszą wpłatę?

Rezerwacje na sezon 2025

Dokonując rezerwacji na sezon 2025 do 31 grudnia 2024, klient jest zobowiązany do wpłacenia w ciągu 5 dni od potwierdzenia rezerwacji pierwszej wpłaty w wysokości 15%. W przypadku rezerwacji dokonanych w styczniu i lutym 2025 r. pierwsza wpłata wynosić będzie 20% ceny wakacji. Od marca 2025 pierwsza wpłata wynosić będzie 25% ceny wakacji. Pozostałą kwotę należy wpłacić na 8 tygodni przed wyjazdem.

Jeżeli płatność nie zostanie dokonana w podanym na potwierdzeniu rezerwacji terminie, Roan zastrzega sobie prawo do odwołania rezerwacji, a klient jest odpowiedzialny za poniesienie kosztów anulowania rezerwacji zgodnie z zapisami w punkcie 1. Rezygnacja.

Kiedy otrzymam dokumenty podróżne?

Po otrzymaniu pełnej płatności prześlemy dokumenty podróżne pocztą elektroniczną na 28 dni przed rozpoczęciem wakacji.


Czy Roan ma elastyczne ceny i co to oznacza dla mojej rezerwacji?

Codziennie monitorujemy nasze ceny i dostosowujemy je w razie potrzeby. Jest więc możliwe, że cena wakacji, którą widziałeś wczoraj, dzisiaj może być tańsza lub droższa. Jak tylko ostatecznie dokonasz rezerwacji wakacji, ich cena zostanie zachowana. Dlatego też nigdy później nie naliczymy za nie wyższej ceny. Obowiązuje również sytuacja odwrotna, że w przypadku obniżenia ceny za zarezerwowany już pobyt, nie będziemy korygować ceny Twoich wakacji. W momencie dokonywania swojej rezerwacji zgodziłeś się na nasze warunki i obowiązującą cenę w tym czasie.

Kiedy najpóźniej mogę zarezerwować dodatki?

Zasadniczo możesz zarezerwować dodatki do dnia poprzedzającego rozpoczęcie pobytu (jeśli są dostępne).

Czy w "Mój Roan" mogę znaleźć wszystkie moje rezerwacje?

W związku z przejściem na nowy system rezerwacji, dla rezerwacji na rok 2024 i 2025, konieczne będzie utworzenie nowego loginu do konta. Poprzednie rezerwacje nie będą już niestety dostępne.

Jaki rozmiar powinien mieć materac, który chcę zabrać ze sobą do łóżeczka turystycznego?

Łóżeczka turystyczne znajdujące się w naszej ofercie mają rozmiar 120 x 60 cm.

Gdzie mogę zobaczyć moje rezerwacje?

Swoje rezerwacje można zobaczyć i zarządzać nimi logując się do Mój Roan. Możliwe jest tu np. edytowanie swoich danych, a także rezerwowanie większości dodatków.

Gdzie mogę naładować mój samochód elektryczny podczas wakacji?

Ładowanie samochodów elektrycznych z gniazdek w namiotach, namiotach Lodge i mobile home'ach jest zabronione. Prosimy korzystać ze stacji ładowania. Sprawdź tutaj, które campingi Roan są wyposażone w stacje ładowania samochodów elektrycznych.

O Roan

Kim jesteśmy i czego możecie się spodziewać po wakacjach z Roan?

Roan oferuje luksusowe wakacje na najpiękniejszych campingach w Europie. Znajdziecie tam spektakularne kompleksy basenowe i przestronne, komfortowe zakwaterowania. Bogate wyposażenie obejmuje (w większości mobile home'ów) zmywarkę do naczyń, klimatyzację, telewizję satelitarną i sofę wypoczynkową na tarasie.

Animatorzy na campingu przygotowali dla dzieci fantastyczne animacje, a najmłodszym Roan oferuje bezpłatne rowery dziecięce. Nasi pracownicy odpowiedzą na nurtujące Was pytania dotyczące wakacji, aw oparciu o Wasze potrzeby pomogą Wam w wyborze campingu idealnego i dokonaniu rezerwacji. Na miejscu nasi przedstawiciele także będą do Waszej dyspozycji i dołożą wszelkich starań, aby Wasz pobyt na campingu był niezapomniany.

Więcej informacji o Roan Luxury Camping Holidays znajdziecie tutaj.

Czy Roan jest polską firmą?

Roan to firma holenderska założona w 1986 roku. Roan Luxury Camping Holidays jest częścią European Camping Group.

Jaki jest nasz adres?

Adres pocztowy Roan Luxury Camping Holidays BV:
Bijster 17
4817 HZ Breda
Holandia

Twojego pytania nie ma na liście? Chętnie Ci pomożemy!

Godziny otwarcia

Poniedziałek-Sobota 08:00-16:00

Czat

.