Lista ulubionych campingów
Rodzina w ich kwaterze Roan.

Mam pytanie dotyczące

Kiedy masz już rezerwację

O której godzinie mogę zameldować się na campingu?

Zameldowanie możliwe jest w godzinach od 16:00 do 20:00. Jeśli planujesz wcześniejszy przyjazd na camping, poinformuj naszych współpracowników na miejscu, wysyłając wiadomość SMS. Pamiętaj jednak, że nie możemy zagwarantować, że Twoje zakwaterowanie będzie gotowe przed wyznaczonym czasem. Niemniej jednak dołożymy wszelkich starań, aby przygotować zakwaterowanie jak najszybciej!

Podczas dokonywania płatności online pojawia się komunikat o błędzie?

Jeśli podczas dokonywania płatności pojawi się komunikat o błędzie, pomocne mogą być poniższe rozwiązania:

  1. Spróbuj otworzyć Mój Roan w innej przeglądarce (takiej jak Google Chrome/Microsoft Edge).
  2. Spróbuj otworzyć Mój Roan na innym urządzeniu (laptop/komputer stacjonarny/telefon/tablet).
  3. Spróbuj ponownie za 4 godziny.

Jeśli po wypróbowaniu powyższych rozwiązań nadal występują problemy, prosimy o kontakt z naszym biurem.

Czy mogę anulować / częściowo anulować moją rezerwację?

Rezerwację na sezon 2025 można anulować bezpłatnie do 31 stycznia 2025 r. Wpłacona pierwsza wpłata zostanie wtedy zwrócona na Twoje konto (oprócz obowiązkowej opłaty SGR w wysokości 10 euro). Jeśli zrezygnujesz po tym terminie, naliczona zostanie opłata za całkowite / częściowe anulowanie rezerwacji (patrz Zasady i Warunki rezerwacji). Jeśli zdecydujesz się anulować część rezerwacji, będziesz musiał uiścić opłatę za anulowane noce. System rezerwacji Roan jest skonfigurowany w sposób zapewniający jak najbardziej efektywną sprzedaż, co oznacza, iż nie zawsze istnieje możliwość skrócenia lub wydłużenia pobytu. W przypadku konieczności odwołania całej podróży, prosimy o poinformowanie nas o tym na piśmie wysyłając do nas wiadomość e-mail z Twoimi danymi.

Jak mogę dokonać płatności?

Płatności za wakacje można dokonać za pomocą karty lub tradycyjnego przelewu bankowego. 

W jakim terminie muszę wpłacić pierwszą wpłatę?

Rezerwacje na sezon 2025

Dokonując rezerwacji na sezon 2025 do 28 lutego 2025, klient jest zobowiązany do wpłacenia w ciągu 5 dni od potwierdzenia rezerwacji pierwszej wpłaty w wysokości 15%. Od marca 2025 pierwsza wpłata wynosić będzie 25% ceny wakacji. Pozostałą kwotę należy wpłacić na 8 tygodni przed wyjazdem.

Jeżeli płatność nie zostanie dokonana w podanym na potwierdzeniu rezerwacji terminie, Roan zastrzega sobie prawo do odwołania rezerwacji, a klient jest odpowiedzialny za poniesienie kosztów anulowania rezerwacji zgodnie z zapisami w punkcie 1. Rezygnacja.

Czy mogę zmienić rezerwację?

Zawsze możesz zmienić swoją rezerwację. W niektórych przypadkach wiąże się to z dodatkowymi kosztami. 

Nie pobieramy dodatkowych opłat za usługę:

  • dopisania osób
  • dodania dodatków
  • przedłużenia pobytu

Oczywiście, opłaty za dodatkowe osoby w rezerwacji, dodatki itp. będą naliczone.

Jeżeli po zmianie cena za rezerwację jest wyższa, należy dopłacić różnicę. Natomiast, jeśli rezerwacja po zmianie będzie tańsza, za powstałą różnicę w cenie pobieramy opłatę za anulowanie*. Wysokość opłaty za anulowanie zależna jest od daty dokonania zmiany. Aby określić cenę, bierzemy pod uwagę cenę obowiązującą w dniu dokonywania zmiany*. 

Zmiana rezerwacji możliwa jest tylko w ramach tego samego sezonu (zmiana na inny sezon nie jest możliwa).

Roan zastrzega sobie prawo do zmiany cen, które mogą zmieniać się codziennie.

Jeśli chcesz usunąć określoną liczbę noclegów* (lub wcześniej zarezerwowane dodatki lub osoby) z rezerwacji, będą miały zastosowanie koszty, jak w przypadku częściowej anulacji. Jeśli dokonanie zmiany będzie możliwe, każdorazowo otrzymasz potwierdzenie w formie pisemnej.

* Z naszymi zasadami i warunkami anulowania oraz dokonywania zmian w rezerwacji można szczegółowo zapoznać się na stronie: Zasady i warunki rezerwacji.

Kiedy otrzymam dokumenty podróżne?

Po otrzymaniu pełnej płatności prześlemy dokumenty podróżne pocztą elektroniczną na 28 dni przed rozpoczęciem wakacji.


Czy Roan ma elastyczne ceny i co to oznacza dla mojej rezerwacji?

Codziennie monitorujemy nasze ceny i dostosowujemy je w razie potrzeby. Jest więc możliwe, że cena wakacji, którą widziałeś wczoraj, dzisiaj może być tańsza lub droższa. Jak tylko ostatecznie dokonasz rezerwacji wakacji, ich cena zostanie zachowana. Dlatego też nigdy później nie naliczymy za nie wyższej ceny. Obowiązuje również sytuacja odwrotna, że w przypadku obniżenia ceny za zarezerwowany już pobyt, nie będziemy korygować ceny Twoich wakacji. W momencie dokonywania swojej rezerwacji zgodziłeś się na nasze warunki i obowiązującą cenę w tym czasie.

Kiedy najpóźniej mogę zarezerwować dodatki?

Zasadniczo możesz zarezerwować dodatki do dnia poprzedzającego rozpoczęcie pobytu (jeśli są dostępne).

Czy w "Mój Roan" mogę znaleźć wszystkie moje rezerwacje?

W związku z przejściem na nowy system rezerwacji, dla rezerwacji na rok 2024 i 2025, konieczne będzie utworzenie nowego loginu do konta. Poprzednie rezerwacje nie będą już niestety dostępne.

Dlaczego podczas ustawiania nowego hasła pojawia się komunikat o błędzie?

Jeśli podczas tworzenia nowego hasła pojawi się komunikat o błędzie, sprawdź, czy hasło spełnia następujące wymagania:

  • Zawiera co najmniej 8 znaków
  • Zawiera co najmniej jedną wielką literę (A-Z)
  • Zawiera co najmniej jedną małą literę (a-z)
  • Zawiera co najmniej jedną cyfrę (0-9)
  • Zawiera co najmniej jeden znak specjalny
  • Dozwolone znaki specjalne to: -()/{};:,.?!@#$%&+=

Sprawdź, czy hasło spełnia wszystkie te wymagania i spróbuj ponownie. Jeśli problem będzie się powtarzał, prosimy o kontakt z naszym biurem.

Jaki rozmiar powinien mieć materac, który chcę zabrać ze sobą do łóżeczka turystycznego?

Łóżeczka turystyczne znajdujące się w naszej ofercie mają rozmiar 120 x 60 cm.

Gdzie mogę zobaczyć moje rezerwacje?

Swoje rezerwacje można zobaczyć i zarządzać nimi logując się do Mój Roan. Możliwe jest tu np. edytowanie swoich danych, a także rezerwowanie większości dodatków.

Gdzie mogę naładować mój samochód elektryczny podczas wakacji?

Ładowanie samochodów elektrycznych z gniazdek w namiotach, namiotach Lodge i mobile home'ach jest zabronione. Prosimy korzystać ze stacji ładowania. Sprawdź tutaj, które campingi Roan są wyposażone w stacje ładowania samochodów elektrycznych.

Czy na wakacje za granicą konieczne jest zabranie dowodu osobistego lub paszportu?

Podczas meldowania się na campingu w Hiszpanii konieczne jest okazanie kopii paszportu lub dowodu osobistego. Wymóg ten wynika z obowiązujących przepisów prawa związanych z zaostrzeniem środków bezpieczeństwa. Zarówno campingi, jak i firmy, które nie spełnią tego obowiązku, narażają się na wysokie kary finansowe. Warto również pamiętać, że w innych krajach także może być wymagane okazanie dokumentu tożsamości podczas rejestracji, w zależności od lokalnych regulacji.

Twojego pytania nie ma na liście? Chętnie Ci pomożemy!

Godziny otwarcia

Poniedziałek-Piątek 08:00-19:00
Sobota 08:00 - 16:00

Czat

.