Lista ulubionych campingów
Rodzina w ich kwaterze Roan.

Mam pytanie dotyczące

Kiedy masz już rezerwację

Podczas dokonywania płatności online pojawia się komunikat o błędzie?

Jeśli podczas dokonywania płatności pojawi się komunikat o błędzie, pomocne mogą być poniższe rozwiązania:

  1. Spróbuj otworzyć Mój Roan w innej przeglądarce (takiej jak Google Chrome/Microsoft Edge).
  2. Spróbuj otworzyć Mój Roan na innym urządzeniu (laptop/komputer stacjonarny/telefon/tablet).
  3. Spróbuj ponownie za 4 godziny.

Jeśli po wypróbowaniu powyższych rozwiązań nadal występują problemy, prosimy o kontakt z naszym biurem.

Czy mogę anulować / częściowo anulować moją rezerwację?

Rezerwację na sezon 2025 można anulować bezpłatnie do 31 stycznia 2025 r. Wpłacona pierwsza wpłata zostanie wtedy zwrócona na Twoje konto (oprócz obowiązkowej opłaty SGR w wysokości 10 euro). Jeśli zrezygnujesz po tym terminie, naliczona zostanie opłata za całkowite / częściowe anulowanie rezerwacji (patrz Zasady i Warunki rezerwacji). Jeśli zdecydujesz się anulować część rezerwacji, będziesz musiał uiścić opłatę za anulowane noce. System rezerwacji Roan jest skonfigurowany w sposób zapewniający jak najbardziej efektywną sprzedaż, co oznacza, iż nie zawsze istnieje możliwość skrócenia lub wydłużenia pobytu. W przypadku konieczności odwołania całej podróży, prosimy o poinformowanie nas o tym na piśmie wysyłając do nas wiadomość e-mail z Twoimi danymi.

Jak mogę dokonać płatności?

Płatności za wakacje można dokonać za pomocą karty lub tradycyjnego przelewu bankowego. 

W jakim terminie muszę wpłacić pierwszą wpłatę?

Rezerwacje na sezon 2025

Dokonując rezerwacji na sezon 2025 do 31 grudnia 2024, klient jest zobowiązany do wpłacenia w ciągu 5 dni od potwierdzenia rezerwacji pierwszej wpłaty w wysokości 15%. W przypadku rezerwacji dokonanych w styczniu i lutym 2025 r. pierwsza wpłata wynosić będzie 20% ceny wakacji. Od marca 2025 pierwsza wpłata wynosić będzie 25% ceny wakacji. Pozostałą kwotę należy wpłacić na 8 tygodni przed wyjazdem.

Jeżeli płatność nie zostanie dokonana w podanym na potwierdzeniu rezerwacji terminie, Roan zastrzega sobie prawo do odwołania rezerwacji, a klient jest odpowiedzialny za poniesienie kosztów anulowania rezerwacji zgodnie z zapisami w punkcie 1. Rezygnacja.

Kiedy otrzymam dokumenty podróżne?

Po otrzymaniu pełnej płatności prześlemy dokumenty podróżne pocztą elektroniczną na 28 dni przed rozpoczęciem wakacji.


Czy Roan ma elastyczne ceny i co to oznacza dla mojej rezerwacji?

Codziennie monitorujemy nasze ceny i dostosowujemy je w razie potrzeby. Jest więc możliwe, że cena wakacji, którą widziałeś wczoraj, dzisiaj może być tańsza lub droższa. Jak tylko ostatecznie dokonasz rezerwacji wakacji, ich cena zostanie zachowana. Dlatego też nigdy później nie naliczymy za nie wyższej ceny. Obowiązuje również sytuacja odwrotna, że w przypadku obniżenia ceny za zarezerwowany już pobyt, nie będziemy korygować ceny Twoich wakacji. W momencie dokonywania swojej rezerwacji zgodziłeś się na nasze warunki i obowiązującą cenę w tym czasie.

Kiedy najpóźniej mogę zarezerwować dodatki?

Zasadniczo możesz zarezerwować dodatki do dnia poprzedzającego rozpoczęcie pobytu (jeśli są dostępne).

Czy w "Mój Roan" mogę znaleźć wszystkie moje rezerwacje?

W związku z przejściem na nowy system rezerwacji, dla rezerwacji na rok 2024 i 2025, konieczne będzie utworzenie nowego loginu do konta. Poprzednie rezerwacje nie będą już niestety dostępne.

Jaki rozmiar powinien mieć materac, który chcę zabrać ze sobą do łóżeczka turystycznego?

Łóżeczka turystyczne znajdujące się w naszej ofercie mają rozmiar 120 x 60 cm.

Gdzie mogę zobaczyć moje rezerwacje?

Swoje rezerwacje można zobaczyć i zarządzać nimi logując się do Mój Roan. Możliwe jest tu np. edytowanie swoich danych, a także rezerwowanie większości dodatków.

Gdzie mogę naładować mój samochód elektryczny podczas wakacji?

Ładowanie samochodów elektrycznych z gniazdek w namiotach, namiotach Lodge i mobile home'ach jest zabronione. Prosimy korzystać ze stacji ładowania. Sprawdź tutaj, które campingi Roan są wyposażone w stacje ładowania samochodów elektrycznych.

Twojego pytania nie ma na liście? Chętnie Ci pomożemy!

Godziny otwarcia

Poniedziałek-Sobota 08:00-16:00

Czat

.