Mam pytanie dotyczące
Przed dokonaniem rezerwacji
Jeśli chciałbyś zarezerwować swoje ulubione miejsce na campingu, zalecamy wybranie preferowanego stanowiska w sekcji "dodatki" podczas dokonywania rezerwacji. Jeżeli rezerwację masz już zrobioną, istnieje możliwość dodania preferowanego stanowiska w panelu "Mój Roan" na naszej stronie internetowej. Jeżeli potrzebujesz pomocy przy rezerwacji, pracownicy naszego biura są do Twojej dyspozycji. Skontaktuj się z nami poprzez czat, mailowo lub telefonicznie.
Nie, niestety nie mamy takiej opcji. W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy z naszym biurem.
W firmie Roan przyjazdy i wyjazdy na wielu campingach są możliwe w soboty, poniedziałki, wtorki i czwartki. Dni przyjazdu i wyjazdu mogą różnić się w zależności od campingu. Na stronie wybranego campingu w cenniku możesz łatwo sprawdzić możliwe dni przyjazdu i wyjazdu. Przez cały sezon minimalna długość pobytu to 2 noce. Dla rezerwacji rozpoczynających się w czwartek minimalna długość pobytu to 4 noce. Dotyczy to wszystkich campingów.
Do 15 grudnia na camping Marvilla Parks Kaatsheuvel można przyjeżdżać i wyjeżdżać również w niedziele.
Po przyjeździe na camping pobierany jest podatek turystyczny. Wynosi on od 0,50 do 1 EUR za osobę za dzień. Dzieci zazwyczaj - za darmo lub za pół ceny.
Na niektórych campingach w Chorwacji (m.in. Vestar, Polari, Krk, Amadria Park Camping Trogir i Zaton Holiday Resort) należy uiścić tzw. opłatę rejestracyjną w wysokości +/- 1 EUR za osobę (za cały pobyt, nie za dzień). Dodatkowe opłaty mogą być także naliczane w Holandii.
Niektóre campingi pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z różnych udogodnień, takich jak basen lub parking. W takim przypadku opłaty te są wyraźnie opisane na naszej stronie internetowej w informacjach o danym campingu.
W tym sezonie nie pobieramy kaucji za sprzątanie i zakwaterowanie w formie gotówkowej. Po przyjedzie na camping otrzymasz od naszych pracowników formularz polecenia zapłaty SEPA, który należy wypełnić. Jeśli w dniu wyjazdu zostawisz zakwaterowanie czyste, dokładnie posprzątane i bez uszkodzeń, otrzymasz wypełniony wcześniej formularz z powrotem bez pobierania przez nas jakiejkolwiek kwoty. W razie potrzeby nasz personel zapewni bezpłatne środki czyszczące. W przypadku wyjazdu przed godziną 7:00, po sprawdzeniu przez naszych pracowników czy zakwaterowanie zostawiliście czyste, dokładnie posprzątane i bez uszkodzeń, wypełniony formularz SEPA zostanie zniszczony. Jeśli w dniu wyjazdu grill nie będzie wyczyszczony to w takim przypadku będziemy zmuszeni pobrać opłatę w wyskości 25 EUR.
Czasami konieczne może być również wniesienie depozytu za korzystanie z basenów lub za kartę do bramy wjazdowej.
Oczywiście, na wielu naszych campingach obowiązuje obligatoryjna opłata za sprzątanie końcowe, a na niektórych istnieje możliwość wykupienia usługi sprzątania końcowego. Więcej informacji na temat sprzątania końcowego można znaleźć tutaj.
Nasz personel dołoży wszelkich starań, aby uwzględnić Twoje preferencje dotyczące położenia zakwaterowania (np. w cieniu, jak najbliżej basenów itp.). Nie wiąże się to z żadnymi opłatami. Jednak nigdy nie możemy zagwarantować spełnienia Twojej prośby.
Wyjątek stanowią dodatkowo płatne preferencje typu "zakwaterowania sąsiadujące” i "gwarancja stanowiska". Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie będą one możliwe do spełnienia, zostaniesz o tym poinformowany wcześniej.
W naszej firmie opłata rezerwacyjna nie jest pobierana.
Rezerwacji możesz dokonać online na naszej stronie internetowej lub kontaktując się z nami (czat, email, telefon). Po przejściu całego procesu rezerwacji otrzymasz e-mail z potwierdzeniem. Po jego otrzymaniu rezerwacja jest potwierdzona i należy dokonać pierwszej wpłaty we wskazanym terminie.
Od 1 lutego 2021 r. SGR wprowadził obowiązkową składkę dla jej członków w wysokości 10 EUR od rezerwacji. Kwota ta zostanie pobrana przez Roan Luxury Camping Holidays od każdej rezerwacji i przekazana do SGR.
Roan Luxury Camping Holidays jest członkiem SGR, co oznacza całkowite zabezpieczenie zapłaconej kwoty. Niniejsza gwarancja oznacza, że klient ma pewność, iż wpłacone przez niego pieniądze na poczet rezerwacji zostaną zwrócone, jeśli druga strona nie będzie w stanie zrealizować uzgodnionego świadczenia z powodu niewypłacalności firmy.
Składka konsumencka SGR (dawniej składka SGR) została zniesiona w 1999 roku. W tym czasie SGR zgromadził wystarczające środki na wypłatę odszkodowań dla wszystkich klientów, którzy ponieśli straty w wyniku upadłości biur podróży. W związku z pandemią Covid-19 SGR spodziewa się, że w przyszłości większa liczba biur może ubiegać się o wypłaty z tytułu gwarancji spowodowanej niewypłacalnością finansową. Dlatego też, w celu zapewnienia możliwości wywiązania się z zobowiązania gwarancyjnego, opłata ta została ponownie wprowadzona.
Pomyśleliśmy o wszystkim. Za naszym pośrednictwem możesz zarezerwować następujące rzeczy: komplety pościeli, ręczniki kąpielowe i plażowe, maty łazienkowe, łóżeczko turystyczne, wysokie krzesełko do karmienia, wózek spacerowy, barierkę ochronną do łóżka, drewniany wózek do ciągnięcia, gwarancję zakwaterowania sąsiadującego, preferowane stanowisko oraz pobyt swojego zwierzaka.
Na niektórych basenach, zwłaszcza we Włoszech, należy zawsze nosić czepek. Niektóre campingi we Francji nie zezwalają na szorty kąpielowe - wymagają od mężczyzn i chłopców noszenia dopasowanych kąpielówek. Sprawdź zakładkę "Atrakcje wodne i plaża" na stronie wybranego campingu, aby zobaczyć, jaki rodzaj strojów kąpielowych jest dozwolony. Należy pamiętać, że baseny na niektórych campingach są zamknięte na czas sjesty (zazwyczaj od 13:00 do 15:00).
Każdy z tych mobile home'ów ma 3 sypialnie, wyposażony jest w klimatyzację, taras z wygodną sofą, może pomieścić do 7 osób i ma powierzchnię 35 m2. Sprzątanie końcowe jest już wliczone w cenę Premium Plus Lounge 3 sypialnie! Domki różnią się układem pomieszczeń i wyglądem zewnętrznym. Premium Plus Lounge 3 sypialnie posiada kuchnię znajdującą się w przedniej części domku oraz duże przesuwne drzwi prowadzące na taras. Natomiast w Premium Lounge kuchnia znajduje się w tylnej części domku i na taras wychodzi się przez francuskie drzwi. W Premium Lounge znajduje się oddzielna jadalnia i część dzienna, a w Premium Plus Lounge jadalnia i część dzienna są ze sobą połączone. Fasada domku Premium Plus Lounge 3 sypialnie ma wygląd imitujący kamień.
Dzięki współpracy z firmą ERGO, już teraz umożliwiamy wszystkim naszym Klientom, którzy zarezerwowali wakacje z firmą Roan, zakup ubezpieczenia w prosty i wygodny sposób online!
Szczegóły znajdują się: TUTAJ >>>
Wykupując gwarancję wybranego stanowiska macie pewność, że rezerwujecie zakwaterowanie położone w miejscu, które sami wybraliście. Na stronie danego campingu można sprawdzić czy taka opcja jest dostępna. Nie ma możliwości połączenia tej gwarancji z gwarancją zakwaterowania sąsiadującego.
Mapę campingu wraz z zaznaczonym położeniem naszych zakwaterowań można znaleźć na stronie danego campingu klikając na "Zobacz mapę campingu".
Klikając natomiast na "Zobacz lokalizację campingu na mapie" na Google Maps można zobaczyć, gdzie znajduje się dany camping, a także pobliskie miejscowości, restauracje i ciekawe miejsca warte zobaczenia!
Cena wynajmu zakwaterowania obejmuje: wynajem zakwaterowania, gaz, wodę, prąd, opłaty za parcelę, podatek VAT za pobyt do 4 osób. Za 5, 6, 7 i 8 osobę pobierana jest dodatkowa opłata. Cena nie obejmuje składki SGR w wysokości 47 PLN. Podatek turystyczny nie jest wliczony w cenę. Opłatę należy uiścić na miejscu lub podczas dokonywania rezerwacji.
Zwłaszcza poza sezonem należy pamiętać, że udogodnienia takie jak baseny, animacje czy restauracja mogą już nie być dostępne. Czasami właściciele campingów mogą zdecydować o otwarciu niektórych obiektów później lub zamknięciu wcześniej. Dokładamy wszelkich starań, aby podać prawidłowe daty otwarcia, ale nie bierzemy odpowiedzialności za ewentualne nieścisłości.
Prawie wszystkie nasze campingi są wyposażone w sprzęt do grillowania. Jeśli dozwolone jest używanie węgla, przy Twoim miejscu zakwaterowania znajdziesz darmowy grill węglowy. Jednakże, jeśli użycie węgla jest zakazane, ale dozwolony jest gaz, zapewniamy darmowy grill gazowy (wraz z butlą gazową). Niektóre campingi mają wspólną strefę do grillowania, a inne nie pozwalają na grillowanie ze względu na ryzyko suszy. W takim przypadku, w większości przypadków, przy Twoim zakwaterowaniu znajdziesz elektryczną płytę grillową. Na stronach poszczególnych campingów znajdziesz informację o rodzaju i dostępności grilli na wybranym campingu.
Wszystkie ceny podane na naszej stronie internetowej dotyczą 4 osób. W przypadku 5. osoby obowiązuje dopłata w wysokości 5 € za noc, w przypadku 6. osoby dopłata w wysokości 6 € za noc, a w przypadku 7. i 8 osoby dopłata w wysokości 7 € za noc.
Uwaga! Na campingach Bijela Uvala i Zelena Laguna obowiązuje dopłata w wysokości 8 € za noc dla 6. osoby. Na campingach Bijela Uvala, Zelena Laguna, Mediterraneo i La Pierre Verte obowiązuje dopłata w wysokości 10 € za noc za 7. osobę.
Na campingu Marina di Venezia obowiązuje dopłata w wysokości 12 € za noc za 7. osobę.
Na campingu Pra delle Torri dopłata za 6. osobę musi zostać uiszczona na miejscu. Wysokość tej dopłaty jest różna.
Na campingu Pra delle Torri dzieci w wieku do 2 lat są bezpłatne, a dzieci w wieku od 3 lat i dorośli uiszczają dodatkową opłatę w wysokości od 15 € do 28 € za noc, w zależności od zarezerwowanego okresu.
Zwierzęta są dozwolone tylko w naszych namiotach Holiday oraz namiotach typu Lodge (nie na wszystkich campingach). Koszt pobytu zwierzęcia to 9 euro za noc. Musisz zawsze zgłosić podczas dokonywania rezerwacji, że zwierzę będzie podróżować z Tobą. Opłaty za zwierzęta na campingu Le Capanne należy uregulować na miejscu.
Jeśli wybieracie się na wakacje z drugą rodziną bądź ze znajomymi, za dodatkową opłatą, Roan Holidays oferuje gwarancję zakwaterowania sąsiadującego. Warunkiem wykupienia tej opcji jest zarezerwowanie tego samego typu zakwaterowania w dokładnie tym samym terminie. Opłata pobierana jest od każdej rezerwacji (maksymalnie gwarancja ta może dotyczyć 3 zakwaterowań). Należy pamiętać, iż “zakwaterowania sąsiadujące” oznacza położenie zakwaterowań obok siebie, naprzeciw siebie, tyłem do siebie lub przeciwlegle do siebie itp. Innymi słowy, nie powinno być żadnego zakwaterowania pomiędzy Państwem i drugą rodziną. W wyjątkowych przypadkach możemy nie być w stanie spełnić tej gwarancji. W takiej sytuacji otrzymasz do 120 € zwrotu za każde zakwaterowanie. Preferencja ta dostępna jest tylko na wybranych campingach. Jeśli możliwe jest wykupienie gwarancji wybranego stanowiska to gwarancja zakwaterowania sąsiadującego w takim przypadku nie obowiązuje.
Gwarancję wybranego stanowiska można zarezerwować najpóźniej do 1 dnia przed rozpoczęciem pobytu i nie można jej wykupić w połączeniu z gwarancją zakwaterowania sąsiadującego.
Podatek turystyczny należy uiścić podczas rezerwacji lub po przybyciu na camping. Po przyjeździe należy uiścić opłatę w recepcji kecampingu lub u naszych pracowników. W niektórych przypadkach pobyt małych dzieci jest bezpłatny. Niektóre campingi wymagają oddania paszportu w recepcji głównej, który zostanie zwrócony po opłaceniu podatku turystycznego lub przy wyjeździe. Na wielu campingach podatek turystyczny i opłatę rejestracyjną uiszcza się w momencie dokonywania rezerwacji. Jeśli nie dotyczy to Twojej rezerwacji, należy zapłacić podatek turystyczny na miejscu po przyjeździe.
Wskazówka: wiele campingów akceptuje również kartę campingową zamiast paszportu.
Jeśli wybieracie się na wakacje z drugą rodziną bądź ze znajomymi, za dodatkową opłatą, Roan Holidays oferuje gwarancję zakwaterowania sąsiadującego. Warunkiem wykupienia tej opcji jest zarezerwowanie tego samego typu zakwaterowania w dokładnie tym samym terminie. Opłata pobierana jest od każdej rezerwacji (maksymalnie gwarancja ta może dotyczyć 3 zakwaterowań). Należy pamiętać, iż “zakwaterowania sąsiadujące” oznacza położenie zakwaterowań obok siebie, naprzeciw siebie, tyłem do siebie lub przeciwlegle do siebie itp. Nie wybieracie sami stanowiska, nasz personel na campingu robi to za Was.
Wykupując gwarancję wybranego stanowiska, macie pewność, że rezerwujecie zakwaterowanie położone w miejscu, które sami wybraliście. Na stronie danego campingu można sprawdzić czy taka opcja jest dostępna. Nie ma możliwości połączenia gwarancji wybranego stanowiska z gwarancją zakwaterowania sąsiadującego.
Jeżeli Twoje wakacje nie będą mogły odbyć się z powodu konieczności odbycia obowiązkowej kwarantanny w kraju docelowym lub po powrocie do Twojego kraju, gwarantujemy, że w ciągu 10 dni roboczych otrzymasz zwrot pełnej wpłaconej nam kwoty. Oczywiście, możesz również zdecydować się na zmianę miejsca wakacji. Gwarancja ta dotyczy rezerwacji zrobionych przez cały sezon.
Gwarancja zwrotu pieniędzy nie ma zastosowania, jeżeli odbycie obowiązkowej kwarantanny jest spowodowane brakiem szczepienia Twoim lub osób, z którymi podróżujesz.
Nie będziemy prosić o dokumentację medyczną, więc jeśli podróżujesz do miejsca z wymogiem kwarantanny dla osób niezaszczepionych, nie będziemy w stanie tego zweryfikować i nie będziesz mógł skorzystać z Gwarancji zwrotu pieniędzy. To samo dotyczy osób zaszczepionych jeśli chodzi o dokumentację medyczną. Jeżeli miejsce, do którego podróżujesz wskazuje na wymóg kwarantanny na poziomie krajowym, niezależnie od statusu szczepienia, jest to dla nas wymierne i będziesz uprawniony do skorzystania z Gwarancji zwrotu pieniędzy."
Za krótkie pobyty naliczana jest dodatkowa opłata zależna od długości pobytu oraz rodzaju zakwaterowania. Opłaty te są już uwzględnione w całkowitej cenie podanej podczas rezerwacji.